şaşırdım bu yoruma 3 yıldır opel kullanıyorum bir kere olsun tamir e gitmedim.
bütün bakımlarını zamanında yaptırırım hatta erken bile yaptırıyorum 1000 km kadar.
Sanslisiniz Opel araçlar yüksek harareti sever yukssk ısıda çalışırlar Opel benzinli versiyonlarında yanılmıyorsam ecotech kullanıyor . Milyon tane sensör var opelde.krank sensörü den tutun başka.sensorlere ve en önemlisi yan sanayi parça bu araçlar kabul etmiyor kralı olsa opelden ağzım yandı binmem civicimle mutluyum 😁