StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi levhamın ünvanında eticaret ve yazılım - reklam var. Muaf mıyım bende hocam? En azından 3 günde bir gidip kargolari bırakıp geleyim
Valla hocam o konuda net bir şey diyemiyorum açıkçası benim ana olayım lojistik ama e-ticaret ile ilgili muafiyet var diyen de var yok diyen de var. Yanlış yönlendirme yapmış olmayayım.