Kesinlikle egea ama benim vaktim bol opelle uğraşırım sanayi felan gider gelirim dersen Opel. Yani öyle bir araba yapıyor ki Opel binlerce sensör ve o zıkkım sensörler hep bozulur ve hep orjinal almak lazim
şaşırdım bu yoruma 3 yıldır opel kullanıyorum bir kere olsun tamir e gitmedim.
bütün bakımlarını zamanında yaptırırım hatta erken bile yaptırıyorum 1000 km kadar.