6 ay alıcı mı Tamam muhteşem kusursuz bir araba değil ama kötülemek için de her şeyi söylemeyin ya. 2017 model hasar kayıtlı egea’yı iki haftada sattık. Sahibinden’i hiç takip etmiyorsunuz ya da hiç araç satmadınız sanırım.

birisi sıfır araba diğeri yüz binlerce kilometre yapmış ikinci el bir araba. Kesinlikle egea’yı öneririm. Dizel ile inanılmaz az yakarsınız. Motoru asla üzmez.


BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satacağın zaman alıcı bulmak için Opel. Egea ile 6 ay alıcı ararsın.