Dostum işini kaybeden, haksız yere 29 la işten çıkarılan binlerce insan geçim sıkıntısı çekerken bence her şeyden önce bir işin olduğu için şu ramazan ayında şükretmelisin. İnan yollarda arabada yatar kalkarım yeter ki iş olsun diyecek bir sürü işsiz var.
Haklısınız şükür halimize ama bazan çok zorlaşıyor