Bu işlerde acemi olduğumuzu kabul ettiğimizi söylediğim halde bu küçük görme de ne oluyor ?
Tamam yeni başladık ta keşke direk yargılamak yerine yanlışlarımızı düzgün bir dille belirtseniz biz de ona göre bir sonraki işimiz o olsaydı