Hocam kıyaslama çok güzel olmuş

bakalım süreç nasıl işleyecek.
Hocam bir tane almadımki 3 tane aldım

bakalım ne zaman script yazabileceğim sizce kaç ayda script yazabilecek duruma gelebilirim ?
İlk scriptimi 1.haftamda iken yapmıştım.
Lakin açıklarlar eksikliklerle dolu idi. Öğrendiğim değil de yapamadığınız iş ne kadar az olursa o kadar iyi olursunuz demek ile yola çıkmak daha mantıklı