iRYRg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kıyaslama çok güzel olmuş bakalım süreç nasıl işleyecek.

Hocam bir tane almadımki 3 tane aldım bakalım ne zaman script yazabileceğim sizce kaç ayda script yazabilecek duruma gelebilirim ?
İlk scriptimi 1.haftamda iken yapmıştım.

Lakin açıklarlar eksikliklerle dolu idi. Öğrendiğim değil de yapamadığınız iş ne kadar az olursa o kadar iyi olursunuz demek ile yola çıkmak daha mantıklı