"Öğrenme" kısmı bir gün, "Anlama" kısmı birkaç ay, "Yapabilme" kısmı birkaç aydan biraz daha uzun
Tabi kıyas olsun diye bu şekilde süreler yazdım. Ama kod yazabilmek sadece bir iki ders seyretmek ile yapılabilen birşey değil. Yazılımcının en büyük dersi deneyimi. Ne kadar çok yazarsa o kadar fazla öğrenir.
Hocam kıyaslama çok güzel olmuş

bakalım süreç nasıl işleyecek.
Udemy den kurs aldın diye script yazabileceğini sanman mükemmel bir şey. Derslerden sonraki son durum için de bir konu aç.
Hocam bir tane almadımki 3 tane aldım

bakalım ne zaman script yazabileceğim sizce kaç ayda script yazabilecek duruma gelebilirim ?