Hocam ben geçen hafta sıfır Egea Cross Lounge almıştım. Hatta forumda konusunu da açtım.
Bence o fiyatlara 10.000 km Egea değil de, sıfır ayarına yakın bir Egea bulursanız Opel'e nazaran tavsiye edebilirsiniz.
Sebebi: Parçası ucuz, bakımı kolay ve ucuz vs.
Ama bana göre kalite bakımından tabi ki Opel, Egea'ya göre daha kaliteli bir araçtır. Fakat tercih edebiliyorsanız 2014 ve üstü model Opel Astra'lara bakmanızı tavsiye ederim.