Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
"Öğrenme" kısmı bir gün, "Anlama" kısmı birkaç ay, "Yapabilme" kısmı birkaç aydan biraz daha uzun
Tabi kıyas olsun diye bu şekilde süreler yazdım. Ama kod yazabilmek sadece bir iki ders seyretmek ile yapılabilen birşey değil. Yazılımcının en büyük dersi deneyimi. Ne kadar çok yazarsa o kadar fazla öğrenir.