bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell Faturası GNC

Vodafone Faturasız

dostum tüm operatörler tum kullanıcıları memnun edemez. bunlar arasında kendin seçim yapman lazım. bu devirde faturalı akıl karı değil.
Faturasız hatta yapamıyorum hocam kendimi bildim bileli neredeyse hep faturalı hat kullandım