EnteresanAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domuz etini, orucu tartışacağınıza Şirk ne bunu tartışın derim. Türbelere gidip birini araya koyup onun yüzü suyu hürmetine vs. dua edip bir şeyler istemek açıkca şirktir ve bu kişilerin ne dünyada nede ahirette nasibi yoktur. Peygamber kimlerle savaşmış bir araştırın onu tartışın. Ebu cehilin namaz kıldığını, kabede tavaf ettiğini hac yaptığını Allah’ı kabul ettiğini kaç kişi biliyor acaba ? Peki neden Peygamberle şavaştı ? Müşrikler öyle putperest vs değilllerdi. Kuranda ayet var. “Onlara yeri göğü kainatı kim yarattı diye sorulduğında; vallahi Allah yaratmıştır derker” diyor. Ancak aracılar, şefaatçileri, kurtarıcıları kabul edip sahiplendikleri için Allah katında lanetlendiler. O put dedikleriniz, müşriklerin Allah ile aralarına koydukları yedek ilahları, efendi hazretleridir. Bunları konuşun, günümüzü düşünün, tartışın derim. Hayırlı geceler.
Merhaba. 7 büyük günahtan en büyüğü olan şirk'in açıklamasını yapmışsınız, güzel bir durum teşekkür ederim. Yalnız en baştaki cümleniz aslında kendi düşüncem olarak ülkemizdeki genel bir durum. Yani bir yanlışı, diğer yanlışla göstermeye çalışmak. Burada konuyu açan kişinin merakı "oruç" ve "domuz eti" üzerine şimdi bunları bırakıp da başka şeyleri tartışmak gereksiz olacaktır. Ona bakarsak şimdi her yanımız faiz doldu. Faiz de "Allah'a savaş açmaktır." hepsini bırakın faiz nedir bunu tartışalım konusu apaçık olmaz. Yapılan her yanlışa, bilinen her yanlışa karşı başımız dik, bilgimiz net olması gerekiyor.