Üzülerek okuyorum. Oruç tutamıyorsan gizli bir şekilde tutanlara rahatsızlık vermeden tutmayabilirsin; fakat tutmadığın halde herkesin önünde yemek içmek her şeyden önce ahlaksızlıktır. Nasıl ki bir açın önünde yemek yemek hoş değilse, bu da aynı şekilde değerlendirmeli. Herkes istediğini elbette yapar fakat bu bakış açısı çok yanlış. Domuz eti kesinlikle haramdır, sadece başka yiyecek bir şeyiniz olmadığında 'hayatta kalabilmeye yetecek kadar' yiyebilirsiniz; nasıl olsa yiyecek bir şey yok mecburum diyip tıka basa da yiyemezsiniz. İslamda her şey en ince ayrıntısına kadar yer alıyor, her okuduğunuz cümlenin altında derin anlamlar yer alıyor. Mantıklı olan birisi inanır ve uygular; tersini yapan ise anlamasına rağmen sırf inat ya da başk şeyler uğruna inkar eder. Allah sonumuzu hayır eylesin inşallah...