bişey sorcam böyle uzun yol işi olan insanların arabasında hız sabitleyici şerit takip veya şeritten çıkınca uyarı veren sitemler genelde oluyor mu? ayda 20 bin kilometre baya fazla ve yolda dalıp gitmemek için bence bunlar şart nası başa çıkıyorsunuz