Rabbim gönlünüze göre versin hocam 1.4 egea bildiğim kadarıyla sorunlu araç yokuşlarda çekmemesi sonuçta 95 beygir atmosferik motor en ufak rampada sizi çok üzer bilginiz olsun birde üstüne tüp eklenirse vay ki vay, yağ yakmasıda çabası 10 tane egea kullanıcısından 6 si yağ yakmasindan şikayetçi birde yanlış değilsem easy paket baktığınız hani urban plus olsa derim ki belki donanımı sizi cezbeder ama bu kadar olumsuzluğa üstüne birde easy paket olunca kökten araçtan soğutur bilginiz olsun
1.4t Astra daha mantıklı konfor olarakta sizi tatmin eder ama Motoruna lgp kitine iyi bir ustasina baktirmani tavsiye ederim genelde GM motorlarda yanlış LPG montajından dolayı bir çok sorun meydana geliyor oda doğal olarak birden fazla sorunları tetikliyor bilginiz olsun Opel grubu araçlarda sorun demek çok para demektir
Eski bir Cruze kullanıcısı olarak ( GM motor ) yazıyorum şimdi aldım 1.0tce Duster keyfini sürüyorum 👍