Egea hariç araba kullanmayan ya da Opel kullanmayanlar Egea demiş tartışmasız olarak Opel derim. Evde 2 araç var ikisi de Opel. Biri 2014 5 ileri manuel 135 beygir diğeri 2015 6 ileri 135 beygir sedan kasa. Egea'da şirket arabamdı yani eski çalıştığım şirketimdeki arabamdı. İkisini nasıl kıyasa sokuyorlar anlayabilmiş değilim. Model yılına takılma sorunsuz ekspertiz sonucu sağlam bir Opel al gerisine takılma hocam.
Bir de Egea az yakıyor diyenler kaç yaktırıyor bu arabaya merak ediyorum aynı kullanım senaryosu ile bende hep Opel'ler daha az yakıyor.