KaaN10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir video var bilir misiniz bilmiyorum bakınız:

Buraya bakınız
Ben olsam böyle bir şey demem. Böyle bir şey denmesini de salakça buluyorum. Hele bir suç işleyip bu lafı etmek... Komedi yani, suç bastırmak. Adam parasını aldığı görevi yapıyor zaten, hakkını veriyor yani maaşının.

Tüm bunlara rağmen, memura maaşının kaynağını söylemek ona hakaret etmek değildir, memur maaşını halktan alır, halka hizmet etmekle yükümlüdür. Her daim bunun bilincinde olmalıdır. Asıl halk, rüşvet alan, ************** yapan, suçluları destekleyen, mafyaya kol kanat geren kamu görevlileri varsa onlara hesap sormalı. Onlara "hop" demeli, diyebilmeli.