Hocam bende faça tofaş var Ama arabayı satarsam alacağım araba kesin Egea olurdu. Egea biraz daha cool duruyor modifiye güzel gidiyor ama tofaş öyle mi hacı abi (Tofaşa da modifiye efsane )