Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Mi 10T Pro kullanıyorum ama Türkiye garantili cihaz. Cihaz hakkında sorunuz varsa alıntı yapıp sorabilirsiniz.
Hocam genel olarak nasıl memnun musunuz cihazdan ? sevdiğiniz veya sevmediğiniz yanları var mıdır ? ve ayrıca internette gördüğüm kadarıyla telefonun ekranının IPS Ekran olmasından dolayı biraz çekinceli yaklaşılıyor gibi, sizce ekran ve görüntü kalitesi nasıl ?