Arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum.
Xiaomi'nin Mi 10t Pro telefonunu baya beğendim ancak şuan için Türkiye fiyatı bana biraz pahalı geliyor. Bende internet üzerinden aynı telefonun 3 aylık global yurt dışı olanını buldum 3800 tl'ye cihaz yurt dışı olduğu için imei attırmam gerekecek ancak alacağım kişi isterseniz ben atıp direk olarak kayıtlı bir şekilde teslim edebilrim dedi. Sizce almaya değer mi ? Siz hiç yurt dışı bir telefon kullandınız mı ? İmei konusunda sıkıntı yaşatır mı ? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden Teşekkürler