GBayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk açılışta bios ekranı geliyor mu ? ve kasada dahili ekran kartı girişi varsa oraya takarak bir deneyin.
Hayır no Signal diyor monitör hiç görüntü yok dahili yeride yok