Görüş bildiren ve bildirecek olanlara şimdiden teşekkürler, r10+ ekliyorum. Ancak şunu fark ettim, kendi arkadaş kitlesi haricinde kimse başkasının domain adresine süper, mega, iş yapar, güzel domain gibi ifadeler kullanmıyor, garip geliyor bu durum