Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imzanızdaki domainler arasında "diğerlerine kıyasla" en değersiz 3 ün arasında görüyorum. Diğerleri çok daha güzel çünkü 😊
Merhaba,

Teşekkür ederim.