Arkadaşlar merhaba
Onesignal eklentisini kullanıyorum bir süredir ve 10.000 abone barajını aştığım için benden aylık 40 dolar kadar para istiyor. Yeni üyelik açıp app id ve key kullansam eski hesapta abone olmuş kullancılara tekrardan abone olmaları için bildirim gönderir mi? Ben bildirim çıkmasını istemiyorum bunu nasıl yapabilirim acaba? Şimdiden tüm cevaplarınız için teşekkür ederim.