Bot değil de hesap kasıp puanlı uygun fiyata satılsa daha mantıklı olur.
Bot alacağız birde onun puan kasması için 24 saat bilgisayarı açık mı bırakacağız? Çok mantıklı gelmiyor. Kabul edilebilir olması için fiyatının çok ucuz olması gerekir diye düşünüyorum.
Bot bakiyeleri ne kadardan gidiyor bilginiz var mı?