Bu doğuştan gelen birşey, benim 6 yaşındaki oğlum. Bazı kıyafetlerini kızların giydiği kıyafeteler benzettiği için giymiyor. Biz hiç bu yönde bir telkinde bile bulunmadık.
Tam tersinde telkinde bulunmayi deneyebilirsiniz.
Dogustan gelen gibi sacma bir sey olamaz. Cocuklar bos levha olarak dogar. Zamanla direkt sizden olmazsa da cevreden mutlaka duyuyor, goruyor.