cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu doğuştan gelen birşey, benim 6 yaşındaki oğlum. Bazı kıyafetlerini kızların giydiği kıyafeteler benzettiği için giymiyor. Biz hiç bu yönde bir telkinde bile bulunmadık.
Tam tersinde telkinde bulunmayi deneyebilirsiniz.
“Dogustan gelen” gibi sacma bir sey olamaz. Cocuklar “bos levha” olarak dogar. Zamanla direkt sizden olmazsa da cevreden mutlaka duyuyor, goruyor.