Cinsiyetçi değilim... Fakat "Ayşe" diye bir erkek;
Ayşe amca, Ayşe abi...
Sürekli pembe, mor giyinen ve her detayı pembe olan bir erkek...
Hayal edemiyorum, ilginç geliyor.

Tamam Derya unisex bir isim olsun erkeklerde arada pembe tonları giyebilsin. Ama "cinsiyetçi" değiliz deyipte abartmaya gerek yok. Erkek erkek, kadın kadın. Eşitiz, aynı haklara sahibiz. Ama her cinsiyetin kendine has özellikleri var, olmalı da. Yoksa ortalık fena karışır.