Bu doğuştan gelen birşey, benim 6 yaşındaki oğlum. Bazı kıyafetlerini kızların giydiği kıyafeteler benzettiği için giymiyor. Biz hiç bu yönde bir telkinde bile bulunmadık.
Doğuştan gelen bir durum değil hocam çevre faktörü. Siz söylemeseniz de eşinizle sizin kıyafetlerinizi kıyaslar, internetten görür, okulundan görür. İlla ki söylemeniz gerekmiyor