Bir videoya denk geldim. Adam diyor ki “Damla gibi güzel bir ismi neden kadınlara veriyorlar” İsimlerde cinsiyetin belli olması açısından kadın erkek isimleri elbette farklı olmalı ki ümit diye kadın ismi, derya diye erkek isimleri kullanılabiliyor. Benim merak ettiğim bu videoyu yapan erkek kişisinin adı Ayşe olsaydı ne yapardı.
Ben cinsiyetçi değilimdir. Pembe gömlek ve tişörtlerim var çokta severek gitiyorum ama bunu merak ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?