Herkese iyi dileklerinde dolayı teşekkür ederim. Mobilden yazıyorum o yüzden mesajları alıntılayamadım. Bu konuyu açtıktan 5 dakika sonra 112 yi aradık ve geldiler şuan acildeyiz 2 tane serum verdiler şuan biraz daha iyi fakat Amasya'ya yönlendirdiler ben müsait olduğum da herkese dönüş yapacağım çok teşekkür ederim