Allah sabır versin en basit hastalık bile insanın moralini bozup her şeyine etki edebiliyorken böyle bir durumda olmanız beni bile etkiledi diyebilirim, zamanında ben de buna benzer olaylar yaşamış biri olaraktan elinizden ne geliyorsa yapmaya çalışın hiç bir zaman umutsuzluğa ve karamsarlığa düşmemenizi tavsiye ederim,derdi veren de Allah alan da Allah.
Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur ve sizler de bu sıkıntılı günleri unutup güzel zamanlara güzel günlere yelken açabilirsiniz.