sabah sabah şu yaşadığımı olayı Allah hiç kimseye yaşatmasın. Şu saatte bir şeyler kazanmak için çizim yapıyordum bi anda annemin bağrışını sonra da ağlayışını duydum artık kadın acıdan, ateşten duramaz hale geldi Samsun'da hastaneye yattı 1 hafta ama virüs var diye doktor taburcu etti normalde 1-2 ay yatması ilaçlarını kullanması gerekiyor. 6-7 Ay önce yurt dışından ilaç getirttirdik ve 1 dozu sadece 7.000₺ ve bunu hastane de yattığı sürece kullanması gerekiyor.

Annemin gözümün önünde bu şekilde eriyip gitmesine mi yanayım elimden hiç bir şeyin gelmeyişine mi yanayım ben ne yapayım. Ya yemin ediyorum gidip bir yeri soyayım annemi tedavi ettireyim yatayım 5-10 yıl diye düşünüp duruyorum bıktım bunaldım şu parasızlıktan sabah sabah yeter kadının bu çektiği ya.