Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 eskiden çok daha güzel bir yerdi. R10 sayesinde şu anda onlarca kişi ekmek yiyorsa, R10 un eski kalitesinde takılan ve bilgiye açık olan yüzlerce daha fazla kişi ekmek yerdi.
Bilgi paylaşımı bitti, emek hırsızlığı ve bencillik başladı.
Eski R10 paylaşırdı, öğretirdi, sevdirirdi. Forum kültürünü bilir, yaşar ve yaşatırdı. Bilmeyeni yada çıkık olanı uzaklaştırırdı.

Şimdi; Ne kültür kaldı, ne kalite. Bilgilisi de yazıyor, bilgisizi de. Bir eli yağda bir eli balda olan da çalıyor, fakir fukara da çalmaya çalışıyor. Kurtlar sofrası olmuş. Giydiğiniz donu alırlar haberiniz olmaz anlamazsınız ancak bir yerde denk gelirsiniz
Şuan ki durum da bunu etkiliyor bence