https://www.youtube.com/watch?v=XN7mPZ-fuZI

Was it love diye netflixte bir dizi var onda dinlemiştim. İkinci bölümünün ilk 5-6 dk'sını birebir yaşamışlığım var, o yüzden bu şarkıyı çok severim. Bana gençlik yıllarımı hatırlatıyor