Zibildak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam evli ve borçlu olunca anadan babadan 1 kuruş olmayınca hele ki bu dönemde ben buna asla cesaret edemem. Eminim siz aynı durumdasınız evlilik ve borç olarak iyi başarmışsınız
Evli 3 çocuk babasıyım. Seninle aynı durumdaydım. 23 yaşındayken çocuğum 1 yaşındaydı. Şükürler olsun şimdi herşey yolunda.