Olive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar birikimden gelen xxx₺ bir param var bunu tek başına kalan yaşlı bir teyzemize veya En çok ihtiyacı olan bir kişiye vermek istiyorum. Çevrenizde var mı böyle biri?
İhtiyaç sahibi öğrencilere ulaşıp ihtiyaçlarını giderip kitap alıyoruz. Platformumuzla ilgili konu da açmıştım. Dilerseniz pm iletebilirim. Yardımlara ait paylaşımlara da ulaşabilirsiniz. Ayrıca resmi kurumlarda bulunan öğrencilere de ulaşıp yardımınızı ulaştırabiliriz.