Akşam iftar için bir alışveriş yapacaktım ama üyelik kısmını bi türlü yapamadım, sms gelmiyor. Mobilden denedim, farklı tarayıcılardan denedim olmuyor.
Acaba genel bir sorun mu ?
Not: Üyeliksiz alışveriş yapılıyor ve 444 ile de ama üye olmak istiyorum