Hocam tavsiyem bir şeyi araştırırken sadece tarafının kaynaklarından araştırmayın farklı kaynaklarıda okuyun. Attığınız kaynakların hepsinin övmesi normal değilmidir sizce?
örnek olarak bu videoları attım ve videolarda bir övgü yok, keşke izleseydiniz. Videolarda Erbakan'ın eski yaptığı konuşmalar var ?