çeviri uygulamalarıyla olmuyor mu hocam? yanlış mı anladım. butondaki leave comment yazısını mı değiştirmek istiyorsunuz?
Hayır hocam butondaki değil. Yorum formunun hemen üstündeki (bir cevap yaz) alanından bahsediyorum.
Temanın kendi çeviri özelliği var ama bunu eklememişler.