zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın ve markasının deli gibi her yerde reklamı oldu şaka maka. Kötü yönde olduğunu düşünenler olabilir ama adam gelip herkesin parasını ödese hem güven tazeler, hem coin borsaları biraz rahatlar, hem de coinlere olan rağbet artar ve yükselişe geçer.

Ama coinler düşüşte, adamın elinde eksilmiş para, adı zaten kirlenmiş. Bu dakikadan sonra bir umuttur yaşamak...
eğer dediğiniz gibi dönüp mağduriyeti karşılarsa global firmalarla yarışır bence. Site tamamen kapanana kadar bakacaz artık