Çalınan parayı tek günde aktarabilecek ya da nakit olarak verebilecek bir banka olmadığı için ortaya 4-5 gün gibi bir iddia atmış olabilirler. Türkiyede 31 Milyon lirası kalmış, alamamış garibim o paraları. Şirket adresi felan da boş bir apartmanda çıkmış. Ofisi olarak gösterip resim çektiği yerler de ziyarete gittiği emlakçılardan kalma 1-2 fotoğrafmış. Tamamen 1- 1,5 yıl planı yapılıp işe başlanmış bir soygun filmi resmen. Geri gelir de biz buradayız gitmedik derse en çok ben utanırım. Zamanında 250 tl yatırıp 3bin lira olarak geri almıştım