hocam geçmiş olsun bir sorum olacaktı. SMA hastaları son yıllarda giderek artıyor ülkemizde ilaçlardan bir tanesini SGK karşılıyor. Kalan 1 ilaç ve 1 tedavi yöntemi ABD de oluyor diye biliyorum. Tedavi yönteminin değeri 500 bin dolardan başlıyor. Bunlar kesin çözüm müdür? Yani 500 bin doları verdikten sonra süreç devam ediyor mu? Yoksa hastalar iyileşiyor mu?