Selamun Aleyküm arkadaşlar. SMA hastası Kerim Bebek 19 aylık. 24 aylık olmadan yani 2 yaşına girmeden tedavi için ilaç masrafları gerekmektedir.
Kerim bebek için her saniye çok önemli. Şuan bizler rahat nefes alabiliyoruz. Çünkü hasta değiliz. Bu durumu hasta olunca anlayabiliriz. Ve bir anne için çocuğunu kaybetmek çok zor.
Kerim bebeğe bağış kampanyası düzenleniyor. Lütfen yardımcı olabilirseniz çok mutlu oluruz.
Kaymakamlık izinleri tam. Erbaa belediyesi de kerim bebek için müzik yarışmaları tertip edip müzik yarışmasından gelen paraları kerim bebeğin tedavisi için kullandı. Lakin bu az bir kısmını karşılanabildi.
İnstagram Hesapları ve kaymakamlık izinleri:
https://instagram.com/abdulkerime.ne...=13d8zlfcqftn7 Yardım İçin İban: TR860011100000000064557116