thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak online olarak açıklamalı / açıklamasız nedeni belli olmayan hesaba para girişlerinde ilerde sorun yaşarsınız.
şahıs şirketi olduğu için kendi banka hesabımı kullanıyorum fatura kestiğim açıklama yazarak attıkları ödeme de sorun olur mu?