Hocam güzel bir proje tamam ama bizim vasfımız ne? Devletimiz, devlet olarak umursamıyorken bizi nasıl destekleyecekler. Devlet desteklese, gerekli bilim adamları ile çalışma yapıp böyle bir site oluştursa, bilimsel makalelere, kanıtlara yer verse sonra dese ki bunu destekleyin, tamam eyvallah ama birilerinin iki dudağı arasında her şey, Bırak bizi bu forumdaki herkes el atsa anca kıvılcım oluruz.