Merhaba Arkadaşlar,

Bilindiği gibi sözde ermeni soykırımı palavrası ile yine karşı karşıyayız. Twitter'da o kadar yalan yanlış bilgiler dönüyorki şaşırmamak elde değil. Dünya'nın saygın üniversitelerinde saygın profesörler bu konunun gerçeği ortaya çıkarsa Ermenilerin özür dilemesi gerektiğini söyleyenler var. Ancak Türk tarafı olarak bu konuda maalesef iyi çalışmıyoruz. Benim düşüncem Türkçe, İngilizce, Almanca, Fransızca, Rusça ve Ermenice bir site yapabiliriz. Gerçek bilgilere dayalı resmi belgelerle bu olayın iç yüzünü tüm dünyaya anlatan bir site. Hatta Amerikalı ve İngiliz profesörlerle söyleşi yapıp ( skype ya da mail ) bunları sitede yayınlayabiliriz. R10'da böyle bir oluşuma destek veren olur mu ?