Murataydogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMS onayım diye site var parayla aldigim
Numara kapanma ihtimali var demi hocam
Onu firmaya sorsanız daha iyi olacağınızı düşünmekteyim
R10+ fena olmaz aslında :=)