Sabah 8 de ürün sipariş verdim az önce Aras kargodan mesaj geldi kargonuz yola çıktı diye floda siparişlerim bölümünde sipariş alındı diyor yani kargoya çıkmadı görünüyor.
Daha da tuhafı böyle bir fatura maili aldım ödemeyi karttan yapmıştım nedir bu ödenecek tutar diyor?
Bu sipariş Flo'ya ait değil gibi, emin misiniz maildeki firmanın Flo ile çalıştığına?