Seoways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 3-4 senedir her ay bir para girişi oluyor bir problem yaşamadım tavsiye ederim kullanmanızı. Benim kayıt olduğum zamanlarda böyle bir şart yoktu ama bildiğim kadarıyla 20€'yu çekebiliyorsunuz ve sadece transfer ücreti olan 12 TL yi ödüyorsunuz. 20€ attığınız gibi orada duruyor banka hesabına çekim ücreti söylemek istediğim şey.
anladım hocam değerli bilgileriniz için teşekkürler, banka hesabına çekimde sabit ücret mi yoksa tutara göre mi ücret belirleniyor?