Yaklaşık 3-4 senedir her ay bir para girişi oluyor bir problem yaşamadım tavsiye ederim kullanmanızı. Benim kayıt olduğum zamanlarda böyle bir şart yoktu ama bildiğim kadarıyla 20'yu çekebiliyorsunuz ve sadece transfer ücreti olan 12 TL yi ödüyorsunuz. 20 attığınız gibi orada duruyor banka hesabına çekim ücreti söylemek istediğim şey.
anladım hocam değerli bilgileriniz için teşekkürler, banka hesabına çekimde sabit ücret mi yoksa tutara göre mi ücret belirleniyor?