Yaklaşık 3-4 senedir her ay bir para girişi oluyor bir problem yaşamadım tavsiye ederim kullanmanızı. Benim kayıt olduğum zamanlarda böyle bir şart yoktu ama bildiğim kadarıyla 20€'yu çekebiliyorsunuz ve sadece transfer ücreti olan 12 TL yi ödüyorsunuz. 20€ attığınız gibi orada duruyor banka hesabına çekim ücreti söylemek istediğim şey.